loading...

آپ موزیک

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام گل عشق همینک ترانه زیبای رضا بهرام بنام گل عشق را دانلود کنید و گوش دهید { فاز موزیک } Reza Bahram – Gole Eshgh متن آهنگ گل عشق از رضا بهرام :───┤ ♩♬♫♪♭ ├

farid بازدید : 44 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا بهرام گل عشق

همینک ترانه زیبای رضا بهرام بنام گل عشق را دانلود کنید و گوش دهید { فاز موزیک }

Reza Bahram – Gole Eshgh

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق

متن آهنگ گل عشق از رضا بهرام :
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویایِ من
این تو این جانه من شوقه چشمانه من عاشقها میکشی زیبای من
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
تکست آهنگ گل عشق رضا بهرام
مثله تو دنیا ندیده فصله عشقه ما رسیده
رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده
کفرمو دینم تو هستی هر چه میبینمم تو هستی
بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی
در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه
گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ رضا بهرام گل عشق

رضا بهرام گل عشق

پخش آنلاین همین موزیک

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 178
  • بازدید سال : 1,088
  • بازدید کلی : 3,327