loading...

آپ موزیک

دانلود آهنگ جدید سون بند تنهاترین همینک ترانه سون بند بنام تنهاترین را از فاز موزیک دانلود کنید و گوش دهید { دو کیفیت خوب و عالی } Download New Music By 7 Band Called Tanhatarin متن آهنگ تنهاترین ا

farid بازدید : 31 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سون بند تنهاترین

همینک ترانه سون بند بنام تنهاترین را از فاز موزیک دانلود کنید و گوش دهید { دو کیفیت خوب و عالی }

Download New Music By 7 Band Called Tanhatarin

دانلود آهنگ سون بند تنهاترین

متن آهنگ تنهاترین از سون بند :
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

اینجا کسی تنهاتر از من نیست
معنی تنهایی رو فهمیدم
هرکی واسه دلداری بام حرف زد
یه جمله از حرفاشو نشنیدم
سون باند تنهاترین
دلم، گرفته از خودم
نگو که اشتباه من بودی
برای زنده بودنم همیشه تنها راه من بودی
بی تو شروع من یه پایانه
حرفایی که زدم دروغ بودن
نباشی هیچ جایی تو دنیا نیست
که حس کنم خوبه برای من
اینجا کسی تنهاتر از من نیست
معنی تنهایی رو فهمیدم
هرکی واسه دلداری بام حرف زد
یه جمله از حرفاشو نشنیدم
اونقدر حواسم به خودم نیست که
نزدیک ترین هامو نمیشناسم
دنیا با من غریبه تر میشه
من دیگه دنیامو نمی شناسم
توان اینکه بدمت از دست
در حد شونه های من نیستش
طاقت ندارم ببینم اسمت توو عاشقونه های من نیست
دستات دیگه برای من نیستش
اینجا کسی تنهاتر از من نیست
معنی تنهایی رو فهمیدم
هرکی واسه دلداری بام حرف زد
یه جمله از حرفاشو نشنیدم
اونقدر حواسم به خودم نیست که
نزدیک ترین هامو نمیشناسم
دنیا با من غریبه تر میشه
من دیگه دنیامو نمی شناسم
توان اینکه بدمت از دست
در حد شونه های من نیستش
طاقت ندارم ببینم اسمت توو عاشقونه های من نیست
دستات دیگه برای من نیستش

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ سون بند تنهاترین

سون بند تنهاترین

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 1,025
  • بازدید کلی : 3,264