loading...

آپ موزیک

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده زندگی با آهنگ زیبا و فوق العاده شنیدنی زندگی با صدای محمد علیزاده همراهتان هستیم بهمراه پخش آنلاین آهنگ زندگی Mohammad Alizadeh – Zendegi متن آهنگ زندگ

farid بازدید : 45 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده زندگی

با آهنگ زیبا و فوق العاده شنیدنی زندگی با صدای محمد علیزاده همراهتان هستیم بهمراه پخش آنلاین آهنگ زندگی

Mohammad Alizadeh – Zendegi

دانلود آهنگ محمد علیزاده زندگی

متن آهنگ زندگی از محمد علیزاده :
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

زندگی زندگی زندگیه منی تو زندگی زندگی چرا نمیشه بی تو
جونو دل کی بودی بگو آخه چی بودی دله منو به این زودی بگو چرا ازم ربودی
دله بیچاره گیر افتاد عاشقه تو شدم ای داد همیشه هواتو میخواد اون دلی که دادی به باد
آرامشه من باید بشه من کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی عشقم من تو شدم یا تو منی
نمیبینم هیشکیو آخه تو رو دیگه دارمت معمولی نه هاا تو رو طور دیگه دارمت آره جور دیگه دارمت
آرامشه من باید بشه من کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی عشقم من تو شدم یا تو منی
آرامشه من باید بشه من کاری بکنم بشه تو بشی دنیای من
رویای منی دنیای منی اینقدر خواستنی عشقم من تو شدم یا تو منی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

دانلود آهنگ محمد علیزاده زندگی

محمد علیزاده زندگی

پخش آنلاین همین موزیک

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 20
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 1,071
  • بازدید کلی : 3,310